Ändra telefonnummer i mitt konto
Hej!
Jag har fått ett nytt mobilnummer som jag tyvärr inte har ändrat i mitt konto. Jag kan inte logga in i detta kontot heller för att jag bara är anmäld med detta mobilnummer som nu inte existerar mer. Jag ville därför fråga om man kunde ändra det. Samtidigt råkade jag göra ett nytt konto med mitt nya telefonnummer. Jag skulle gärna vilja hitta en lösning då jag inte kan anmäla mitt busskort i mitt nya kontot heller eftersom att det fortfarande är anmäld i det gamla. Jag kan ge det gamla och det nya telefonnummer om det skulle frågas efter och jag kan även säga vilket nummer som står på mitt busskort för att bevisa att det verkligen är mitt kort och konto.
Jag har fått ett nytt mobilnummer som jag tyvärr inte har ändrat i mitt konto. Jag kan inte logga in i detta kontot heller för att jag bara är anmäld med detta mobilnummer som nu inte existerar mer. Jag ville därför fråga om man kunde ändra det. Samtidigt råkade jag göra ett nytt konto med mitt nya telefonnummer. Jag skulle gärna vilja hitta en lösning då jag inte kan anmäla mitt busskort i mitt nya kontot heller eftersom att det fortfarande är anmäld i det gamla. Jag kan ge det gamla och det nya telefonnummer om det skulle frågas efter och jag kan även säga vilket nummer som står på mitt busskort för att bevisa att det verkligen är mitt kort och konto.
Följ inlägget
2
följare
I det här fallet får du gärna maila till oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se. Du behöver uppge både ditt gamla samt ditt nya telefonnummer. Vi ska försöka hjälpa dig så gott vi kan.
Trevlig helg! //Eleonore
Vänligen mejla vårt Kundcenter kundcenter@lanstrafikenkron.se eller ring 0771 - 76 70 76.
De hjälper dig gärna!
Önskar dig en fin dag!
Vänligen Gabriella