Till senaste kommentaren

Ändra telefonnummer i mitt konto

Hej!
Jag har fått ett nytt mobilnummer som jag tyvärr inte har ändrat i mitt konto. Jag kan inte logga in i detta kontot heller för att jag bara är anmäld med detta mobilnummer som nu inte existerar mer. Jag ville därför fråga om man kunde ändra det. Samtidigt råkade jag göra ett nytt konto med mitt nya telefonnummer. Jag skulle gärna vilja hitta en lösning då jag inte kan anmäla mitt busskort i mitt nya kontot heller eftersom att det fortfarande är anmäld i det gamla. Jag kan ge det gamla och det nya telefonnummer om det skulle frågas efter och jag kan även säga vilket nummer som står på mitt busskort för att bevisa att det verkligen är mitt kort och konto.
Julia Heinrich

Kommentarer

  • Hej Julia!
    I det här fallet får du gärna maila till oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se. Du behöver uppge både ditt gamla samt ditt nya telefonnummer. Vi ska försöka hjälpa dig så gott vi kan.
    Trevlig helg! //Eleonore
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hej, jag har bytt telnr och vill gärna ha mitt nya nummer i appen, kan ni hjälpa mig med det.
    Sašo Andonovski
  • Hej!

    Vänligen mejla vårt Kundcenter kundcenter@lanstrafikenkron.se eller ring 0771 - 76 70 76.
    De hjälper dig gärna!

    Önskar dig en fin dag!
    Vänligen Gabriella
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.