Ångra köp.

Jag har köpt fel biljett i appen, enkelbiljett CPH Airport Kastrup-Växjö station som jag inte aktiverat.
Hur gör jag för att ångra detta felaktiga köp?
Mitt ID-nummer för app 6255 0D86 4D72 09D7 DEA2 AC08
Mikael Svensson

Kommentarer

  • Hej!
    En biljett som du köpt i appen är det inte något återköp på. Din biljett ligger kvar ett år innan du behöver aktivera den.
    Du kan maila till oss :Kundcenter@lanstrafikenkron.se, så ser vi din biljett om du har gjort en profil i appen. och ditt telefonnummer.

    Mvh Anneli

    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hej jag har köpt 2 bilijeter en från Växjö till Falkemberg. Den andra från Falkemberg till Växjö.Bilijet nr.67EBABDODC144E1DB5EF41C9.Jag skulle kolla bilijeter och aktiverade båda två av misstag .Det värkar att jag reser nu men jag är hemma.Kan inte resa samtidigt från Växjö till Falkenberg och tvärtom.Jag ångrar köp .Stoppa bilijeter att gälla. Vill ha pengarna tillbaka. MVH.Marica.Ni måste ändra detta  att  man kan göra så let misstag.Det är mycket pengar.Hoppas att ni fastor
    Marica Marusic.
  • Hej Marica,

    Tack för ditt meddelande.

    Du får gärna mejla in ditt telefonnummer till oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se så ska vi kika på biljetterna.

    Tack på förhand!

    //Elin, KC
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hej jag köpte av misstag 2 biljetter frpn bondevögen Växjö till Malmö Hyllue nyss. Det blev fel vi reser den tiden imorgon.
    Mitt ID bra för app 6255 0D86 4D72 09D7 O A2 AC08.
    Kan ni hjälpa mig och ta bort detta idag eftersom resan sker imorgon
    Anna-Lena Ganerud
    Anna-Lena Ganerud
  • Hej,
    Har du inte aktiverat dina biljetter gäller de för din resa imorgon och du aktiverar de innan ni stiger på tåget. Har du aktiverat dina biljetter kontaktar du vårt kundcenter för mer information.
    Telnr 0771-767076 och vi har öppet till kl 19.

    /Ann-Sofie
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Jag har tyvärr aktiverat min biljett avbara farten jag åker mycket  buss så det var automatiskt. Sorry. Hur gör jag nu?
    Anna-Lena Ganerud
  • Hej Anna-Lena,

    Tack för ditt meddelande.

    Du kan maila in till oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se och skicka ditt telefonnummer så vi kan kika på din profil.

    Har du ingen profil skapad går du in på mer --> min profil --> tryck för att skapa profil.

    Önskar dig en fin dag!

    // Emma, KC
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.