Ångra köp.
Jag har köpt fel biljett i appen, enkelbiljett CPH Airport Kastrup-Växjö station som jag inte aktiverat.
Hur gör jag för att ångra detta felaktiga köp?
Mitt ID-nummer för app 6255 0D86 4D72 09D7 DEA2 AC08
Hur gör jag för att ångra detta felaktiga köp?
Mitt ID-nummer för app 6255 0D86 4D72 09D7 DEA2 AC08
Följ inlägget
3
följare
En biljett som du köpt i appen är det inte något återköp på. Din biljett ligger kvar ett år innan du behöver aktivera den.
Du kan maila till oss :Kundcenter@lanstrafikenkron.se, så ser vi din biljett om du har gjort en profil i appen. och ditt telefonnummer.
Mvh Anneli
Tack för ditt meddelande.
Du får gärna mejla in ditt telefonnummer till oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se så ska vi kika på biljetterna.
Tack på förhand!
//Elin, KC
Mitt ID bra för app 6255 0D86 4D72 09D7 O A2 AC08.
Kan ni hjälpa mig och ta bort detta idag eftersom resan sker imorgon
Anna-Lena Ganerud
Har du inte aktiverat dina biljetter gäller de för din resa imorgon och du aktiverar de innan ni stiger på tåget. Har du aktiverat dina biljetter kontaktar du vårt kundcenter för mer information.
Telnr 0771-767076 och vi har öppet till kl 19.
/Ann-Sofie
Tack för ditt meddelande.
Du kan maila in till oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se och skicka ditt telefonnummer så vi kan kika på din profil.
Har du ingen profil skapad går du in på mer --> min profil --> tryck för att skapa profil.
Önskar dig en fin dag!
// Emma, KC