Appen

Jag försökte köpa biljett via appen idag men får upp felkod att redan inte längre är tillgänglig, varför? Försökte flera gånger under dagen med samma resultat 

Catarina Håkansson

Kommentarer

  • Hej.
    Har du prövat att starta om din telefon helt. Och sedan kollat om det går att köpa biljetten i appen?

    /Kalle

    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Ja, det blir samma felkod igen
    Catarina
  • Skicka gärna in ett mail till kundcenter@lanstrafikenkron.se
    Där du har med följande information.
    Mobilnummer:
    Mobilmodell:
    Operativsystem(version nr):
    Mobiloperatör:
    Appversion:
    Appversion hittar du i appen om du går på "Mer" och sedan väljer "Om".

    Så kan dem göra en felanmälan på detta.
    Om strulet kvarstår så rekommenderar vi att man använder Skånetrafikens app för denna resa. Alternativt biljettautomaterna vid tågstationen.

    /Kalle
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.