Återbetalning

Jag har begärt återbetalning av min resekassa, men jag har en inte aktiverad
betald reseperiod också på kortet, kommer väl också samtidigt att betalas tillbaka ?

Mikael Engström
Mikael Engström Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Funktionen när man väljer återbetalning av reskassa avser ju egentligen bara ”reskassa” men då det finns en period också är proceduren följande:
    Vi kontaktar dig som resenär om att inte funktionen avser bara reskassa och att resekortet som innehåller period skall lämnas in eller skickas in till vårt kundcenter för återbetalning. Således görs utbetalning av reskassa först, period återbetalas först när kortet har inkommit till vårt kundcenter.
    Emma
  • Vill ha tillbaka min reskassa 633 kronor eftersom jag slutat åka buss
    Gunilla Sundqvist
  • Är du medlem på Mina sidor så kan du få din reskassa återbetald, logga in på Mina sidor här »

    Är du inte medlem på Mina sidor och vill få din reskassa återbetald så kontaktar du Kundcenter på 0771-76 70 76 eller kundcenter@lanstrafikenkron.se så berättar de hur du går tillväga.

    Värde på Reskassa understigande 10 kronor återbetalas ej.
    Eva
  • Hej, Jag har via mina sidor begärt återbetalning av min reskassa på ett av mina kort. Hur återbetalas detta?


    Leif-Göran
  • Du får ditt kvarstående reskassesaldo insatt på bankkonto inom 30 arbetsdagar. Utbetalning sker via Swedbanks utbetalningssystem. (Värde på Reskassa understigande 10:- återbetalas ej)

    Om du inte är medlem på Mina sidor så kontaktar du Kundcenter så hjälper de dig 0771-76 70 76 kundcenter@lanstrafikenkron.se

    Du kan även flytta din reskassa till en registrerad reseapp. Från 23 mars kan du flytta din reskassa till nya resekortet.

    Du kan läsa mer här: https://www.lanstrafikenkron.se/flytta-reskassa
    Länstrafiken Kronoberg
  • i have *avregisterat mig på Mitt kontor, with reason that i have moved out of the municipality.  Would i be able get the total refund of my reskassesaldo insatt @ skr514.+ till mitt bankkonto inom 30 arbetsdagar without other further contact of sorts? Do i need to call kundcenter, etc?

    Thank you in advance. Thank you very much.

    Marianne


    Sandra Eschricht
  • Hello,
    Contact our Customer support on 0771- 76 70 76 and they will help you.
    Emma
  • Hej!
    Jag har valt att få en återbetalning av min Reskassa. Ni uppger att återbetalningen ska göras till mitt bankkonto, men kan jag kontrollera vilket bankkonto som pengarna sätts in på? Jag är osäker på om och i så fall vilket konto som jag uppgivit till er.
    Daniel
  • De uppgifter som behövs för en återbetalning är dina personuppgifter ,summan sätts in på det kontot som är knutet till ditt personnummer.
    Ann-Sofie

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.