Återbetalning
Köpt en biljett inatt (23.50) inför en resa imorgon som går kl 10.50. Där det inkluderar både tåg och buss, en relativt dyr resa.
Nu står det i appen att den bara är giltig till kl 04.55 ?? Hur är det ens Möjligt att en biljett kan gå ut innan avgång? Borde inte gå att köpa biljett som är fysiskt omöjlig att använda.
Önskar gärna mina pengar tillbaka och undrar hur jag ska gå till väga?
Nu står det i appen att den bara är giltig till kl 04.55 ?? Hur är det ens Möjligt att en biljett kan gå ut innan avgång? Borde inte gå att köpa biljett som är fysiskt omöjlig att använda.
Önskar gärna mina pengar tillbaka och undrar hur jag ska gå till väga?
Följ inlägget
2
följare
Möjligheten till att boka biljetter i våran reseapp är inte funktionsbar.
Du köper biljetter samma dag du ska åka om du inte ska åka direkt efter att du köpt biljetter i appen behöver du klicka ur ''res nu''.
Biljetten blir då sparad tills dagen du ska ut och åka.
För att hjälpa dig vidare med detta ärende behöver du skicka in ditt nummer till vår mejladress.
kundcenter@lanstrafikenkron.se
Det går tyvärr inte att avaktivera din biljett. För att hjälpa dig vidare kan du maila till vår mailadress " kundcenter@lanstrafikenkron.se"