Till senaste kommentaren

Att jag har betalat två gånger men får ingen biljett i appn

Jag har batalt för biljetten två gånger och endå inte fått någon biljett vill ha pengar till baka


Gabriel Petersson

Kommentarer

  • Hej Gabriel,

    För att vi ska hjälpa dig vidare behöver vi ditt mobilnummer via mail till oss eller om du ringer in till oss så vi kan se biljetterna som du inte har fått.

    Med Vänliga Hälsningar
    Dafina
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hej! Den 27 maj åkte jag stadsbuss i växjö. Köp i reseappen (med Swish) verkade inte fungera då så jag betalade resorna med kontokort istället. Nu ser jag att det gjorts transaktioner via Swish. Så alltså betalt varje bussresa två gånger. Kan jag få återbetalning?

    mvh Anna-Karin 

    Anna-Karin
  • Hej Anna-Karin!

    Vänligen kontakta vårt Kundcenter så hjälper de dig vidare. Tel 0771 76 70 76.

    Önskar dig en fin dag!
    //Gabriella
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.