Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Biljettköp via app

Hej! i morse tänkte jag köpa biljetten via app och gjorde så men fick ett felmeddelande, biljetten kom inte upp i telefonen utan visade ett felmeddelande och jag betalade med mitt bankkort istället och trodde inte betalningen gått igenom. Sedan visar det sig att pengar dragits från mitt konto... Vad gör jag kan jag få kompensation om jag visar att biljett ät dragen 2 ggr med bara någon minuts mellanrum?
Kerstin Holmer Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Kerstin,
    Kom in till vårt kundcenter vid Växjö resecentrum och visa upp ett kontoutdrag att beloppet dragits två gånger, så ska vi kreditera det ena köpet.
    Våra öppettider är: måndag - fredag 06.00 - 19.00, lördag 08.00 - 14.00, söndag 12.00 - 18.00.
    Du kan även nå oss via telefon 0771-76 70 76 eller mejl kundcenter@lanstrafikenkron.se



    Eva

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.