Ersättning och biljett-id

jag hittar ej biljett-id på biljetten jag har köpt i appen, hur gör jag då för att få ersättning?
Lydia

Kommentarer

  • Hej Lydia!

    Betalade du din biljett med swish i appen så kan du gå in på betalningshistorik i swish och få fram order id. Det börjar med 4 bokstäver följt av 8 siffror.

    I annat fall trycker du på Biljetter i Länstrafikens app. (Är den aktuella biljetten utgången väljer du Utgångna biljetter).
    Uppe i högra hörnet finns en symbol med en pil som pekar uppåt, tryck på denna och dra den aktuella biljetten åt höger.
    Då dyker samma symbol upp till vänster om biljetten och längst ner svart ruta med texten ”Skicka 1 kvitto till min e-postadress”.
    Tryck på denna ruta och välj din e-post-adress.
    I mejlet du får står vilket order-id din biljett har.

    Önskar dig en fin dag!
    //Gabriella
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.