Felkod 5000 i app.
Trots upprepade försök att starta om appen och mobilen, installera om appen, rensa cachen, och andra åtgärder så vägrar appen att fungera. Får felmeddelande: "Åtgärden misslyckades, det uppstod ett oväntat fel (5000)" gång på gång.
Följ inlägget
1
följare
Jag får be dig att återkomma med dessa punkter till vår mejl, kundcenter@lanstrafikenkron.se
1-Vilken app (Android/iOS/Båda):
2-App version:
3-Registrerad Ja/Nej:
4-Om Ja, vilket mobilnummer:
5-Telefonmodell:
6-Version av OS i telefon:
Beskrivning stegvis av det inträffade:
Beskrivning av vad som förväntades:
Beskrivning av vad som anses vara felet:
Bilder och/eller filmer bifogas som filer i ärendet
Namn:
Kontaktuppgift:
Så får vi skicka det det vidare i ett ärende till IT-avdelningen.
Önskar dig en trevlig dag!
// Simone