Felkod 5000 i app.

Trots upprepade försök att starta om appen och mobilen, installera om appen, rensa cachen, och andra åtgärder så vägrar appen att fungera. Får felmeddelande: "Åtgärden misslyckades, det uppstod ett oväntat fel (5000)" gång på gång. 

Mick

Kommentarer

  • Hej Mick!

    Jag får be dig att återkomma med dessa punkter till vår mejl, kundcenter@lanstrafikenkron.se
    1-Vilken app (Android/iOS/Båda):
    2-App version:
    3-Registrerad Ja/Nej:
    4-Om Ja, vilket mobilnummer:
    5-Telefonmodell:
    6-Version av OS i telefon:
    Beskrivning stegvis av det inträffade:
    Beskrivning av vad som förväntades:
    Beskrivning av vad som anses vara felet:
    Bilder och/eller filmer bifogas som filer i ärendet

    Namn:
    Kontaktuppgift:

    Så får vi skicka det det vidare i ett ärende till IT-avdelningen.

    Önskar dig en trevlig dag!

    // Simone
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.