Felkod vid köp av biljett

Hej! Vi har vid försök av köp av biljett fått felkoden "Oväntat fel, felkod 5301". Vad betyder felkoden? Resan vi försökte betala var en resa i jobbet betald via betalmetoden Allpay. Jag har vid tidigare jobbresa för något år sedan betalat via denna metod och då fungerade det. Rnligt vår admi  på jobbet ska jag fortfarande ha möjligheten att betala jobbresor via betalmetoden.
Mvh Johanna
Johanna

Kommentarer

  • Hej Johanna,

    Vänligen prova att avinstallera appen och hämta hem den igen. Det är viktigt att du avregistrerar din profil i appen innan du tar bort appen för att hämta hem den igen.

    //Ester
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hej igen!
    Känns riskfyllt att avregistrera min profil. Jag vill inte riskeraatt min månadsbiljett eller köpta biljetter jag har som ej aktiverat än försvinner ( köpta för någon dag sedan men då betalade via mitt privata swish).
    Har ni något register över vad just felkoden 5301 betyder?

    Johanna
  • Hej Johanna,

    För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt ber vi dig att skicka ett mejl till oss på e-postadress kundcenter@lanstrafikenkron.se och inkludera ditt telefonnummer. Då kan vi ringa upp dig för att lösa ditt ärende smidigare.

    Tack på förhand.

    //Ester
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.