Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Felköpt biljett i appen

Jag har köpt fel biljett enkelbiljett i appen. Kan jag ångra köpet?

Kommentarer

  • Nej köp som görs i vår reseapp återbetalas inte. Du har själv godkänt köpet genom att acceptera våra användarvillkor och även bekräftat köpet genom att aktiverat biljetten genom ”Dra för köp” i appen.
    Titta så allt ser rätt ut innan köpet görs genom "Dra för köp"
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Jag köpte en biljett för 2 vuxna och hade dålig signal till 4g, accepterade via swish och det stod att uppkopplingen försvan på appen och att jag skulle försöka igen. När jag gjorde det så köptes 2 biljetter.
    Ahmed
  • Kontakta vårt Kundcenter så får du hjälp med ditt ärende.
    Kundcenter
    0771-76 70 76 eller vi mejl
    kundcenter@lanstrafikenkron.se


    Ann-Sofie

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.