Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Internet strul vid periodkort i app

Jag har köpt ett periodskort via eran app. Dessvärre behövs internet för att visa detta för personalen. Under vissa delar av sträckan på tåget försvinner internet och man kan då inte visa biljetten. Kan man få biljetten på sms eller e-post som är lika värd som den i appen?

Kommentarer

  • Ett alternativ för att undvika detta är att koppla din periodbiljett till ett fysiskt resekort i stället. Då behöver du inte internet för att visa biljetten – det räcker att du visar upp resekortet vid kontroll.

    Via Mitt konto kan du köpa och hantera periodbiljetter, och själv välja om du vill koppla dem till din reseapp eller ett resekort. Ett nytt resekort kan du beställa via Mitt konto, få på våra försäljningsställen eller på Kundcenter i samband med att du köper en ny biljett.

    Vill du ha ett tomt resekort mejlar du frågan till vårt Kundcenter: kundcenter@lanstrafikenkron.se



Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.