konto inlogg blivit fel

Jag kommer ej åt konto jag startat. Fick ingen kod tillbaka på telefonen när jag reggade. Jag kanske skrev in nån siffra fel i numret. Tänkte det inte skapats nått konto. Men när jag nu försöker skapa nytt konto så finns det ett. Testade då logga in via mail men jag tror inte jag angett nått lösenord - eller skrev jag inte ner det då det blev fel. Försökte då med glömt lösenord...  men det funkar inte. Kan det felaktiga kontot kopplat till min mail tas bort så jag kan starta om från början?
Gudrun Bremle

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt meddelande.

    Du får gärna återkomma med ditt telefonnummer till oss via mejl kundcenter@lanstrafikenkron.se så ska vi kika på det.

    Tack på förhand!

    //Elin, KC
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.