Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Kundappen beter sig konstigt, vad kan jag göra?

Ibland kommer jag inte in i appen och ibland hänger den sig, vad ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej! Vi har en checklista som vi gärna ser att du går igenom innan du felanmäler ett fel i din reseapp:

    1. Testa att starta om appen helt.
    2. Starta om telefonen.
    3. OBS! Det är viktigt att du registrerar ditt telefonnummer i reseappen innan du gör stegen nedan.
    4. Avinstallera appen, installera på nytt och registrera telefonnumret.
    Om du har testat punkterna ovan och din reseapp fortfarande beter sig konstigt är du välkommen att kontakta kundcenter:
    0771-76 70 76 kundcenter@lanstrafikenkron.se

    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.