kvitto för köp med swish

Hej, jag behöver ett kvitto för biljett köp Hur får jag kvitto om jag betalar med swish?
Manfred Turski

Kommentarer

  • För att få kvitto på för din biljett köpt i reseappen gör du:

    1. Gå in på symbolen Biljetter
    2. Klicka på kvittosymbolen. . Den finns i övre högra hörnet.
    3. Välj de biljetter som du vill få skickade till dig. För att välja, dra biljetten till höger.
    4. Klicka på den svarta rutan med texten "Skicka X kvitton till min e-postadress".
    5. Välj vilken e-post du vill skicka kvittona till.
    6. Du får en bekräftelse i telefonen att kvittot är skickat.
    Kom ihåg att du behöver ha en inlagd e-postadress inlagd under "Mer" --> "Min profil" för att kunna göra detta.

    Önskar dig en fin dag!

    /Emma A
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Står att biljetten inte är möjlig att skicka kvitto 30-dagarsbiljett. Behöver biljetten ha gått ut för att man ska kunna skicka kvitto?
    Anna
  • Hej!

    Du ska kunna skicka ett kvitto på biljetten även om den inte är utgången.
    Om problemet kvarstår så kan du maila in till oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se

    /Alexander, KC
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.