Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Månadsbiljett som försvann från applikationen

Min son har köpt en månadsbiljett med mitt kreditkort, det var den 10 februari och den finns inte i appen. Han kan inte heller se utgångna biljetter. Jag vet inte vad som hände.. Jag var tvungen att köpa en ny biljett på 412,50 SEK till honom efter bara 12 dagar. Kan han få tillbaka sin biljett?

Irena Trbojevic

Kommentarer

  • Hej Irena, vi kan kolla upp det för er,  på vilket mobilnummer har biljetten laddats?
    Mvh, Tanja
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Damijam Trbojevic
    0793399360

    Irena Trbojevic
  • Hej igen,
    Jag kollade och undrar om du har möjligheten att mejla ett kontoutdrag från ditt (första) köp. Information som behövs är datum, tid och de fyra sista siffror från bankkortet. Skicka gärna till kundcenter@lanstrafikenkron.se

    / Tanja
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.