Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Månadskort

Hej

För några dagar sedan köpte jag ett månadskort från Alvesta-Växjö som jag ännu inte har aktiverat. Nu i efterhand ångrar jag mig då jag inser att det inte kommer att användas. Finns det något sätt för mig att få pengarna tillbaka, om jag då inte har aktiverat månadskortet än (som ligger i min telefon)?

Tack på förhand,
Ardit



Ardit Haliti

Kommentarer

  • Hejsan Ardit.
    Du kan skicka ett mail till länstrafikens kundcenter på kundcenter@lanstrafikenkron.se.
    Och där ha med ditt namn, fullständig adress, mobilnummer och personnummer.
    Då kan du skriva att du önskar återbetalning för den 30 dagars biljett du köpt men eja aktiverat. Då kommer du få tillbaka pengarna fast minus 50kr i en administrativ avgift. Det tar 30 dagar innan pengarna kommer in på ens konto.
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.