Överbokat tåg
Hej! Söndag den 16e juli kl 13:36 åkte vi med Öresundståget från Alvesta till Kalmar. När tåget kom till Alvesta stod det ingenstans vilken vagn som var vilken (stod absolut ingenting ovanför dörrarna). Vi hade bokat platser som vi ej kunde nyttja då vi inte hittade vår vagn. Vi hade bokat platser för att kunna ha en sittplats då vi reste med vår 7 månaders bebis. (Någon tågvärd hittade vi inte heller som kunde hjälpa oss.) Detta gjorde att vi fick sitta/ stå i vagnen där allt bagage finns. Då det uppenbart var något fel på tåget funkade inte luftkonditionering vilket gjorde att det blev olidligt varmt på ett överfullt tåg. Hur tänker ni kompensera för denna olidliga resa? Med vänlig hälsning, Julia
Följ inlägget
1
följare
Tack för ditt meddelande.
Vi skulle behöva lite mer kontakt uppgifter till dig. Du får gärna mejla oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se
Kundcenter