Pengar och bussbiljett

Hej jag försökte köpa en bussbiljett hos er tre gånger men jag har inte fått upp biljetten på min mobil. Men jag har debiteras alla tre gångerna, skulle du vara möjligt att få tillbaka pengarna. Jag får upp detta meddelandet varje gång

Benjamin Hamzic

Kommentarer

  • Hej Benjamin!
    Så ska det inte vara. Vänligen kontakta vårt Kundcenter för att få hjälp med vad som gått fel.
    Tel 0771 76 70 76

    Önskar dig en fin dag!
    //Gabriella
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Kan man betala med kort på bussen
    Kent
  • Hej Kent.
    Ombord på Länstrafiken Kronobergs bussar så tar dem emot Visa och Mastercard.

    /Marcus
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.