Tekniskt fel app

Hej! Får man en återbetalning på en köpt biljett under tekniskt fel när man har en aktiv period biljett som man inte kommer åt?
Julia

Kommentarer

  • Hej,

    Du behöver inte köpa en ny biljett om du redan har en aktiv period biljett. Busschaufförerna är medvetna om att appen inte fungerar just nu.

    //Ester
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Är Länstrafiken medvetna om att appen inte fungerar , kommer inte in , och kan nå min biljett imorgon bitti, hur göra ,,, ? Stängt av och på
    Laddat om appen inget hjälper
    Mikael s
  • Hej,

    I dagsläget finns det tekniska fel i både reseappen och försäljningen på bussen. Förarna ska vara informerade om detta. Ska du åka tåg/buss kan du gå in på mitt konto och visa upp biljetten.

    /KC Jakob
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.