Utgångna biljetter
Jag gick in på appen och skulle beställa mail med kvitton från två månadsbiljetter som jag måste uppvisa till min skola. Just dessa månadsbiljetter låg in bland de valbara där det endast låg gamla enkelbiljetter. Hur gör jag för att få fram kvitto till dessa? Jag ser att de blivit inhandlade 4/11 samt 1/10 för 734kr styck!
Mvh, Anna
Mvh, Anna
Följ inlägget
1
följare
För att få kvitto på din mobilbiljett gör följande:
Om det står "mottaget" på biljetten så går det inte att få kvitto på den. Detta då du har tagit emot den av någon annan / en organisation.
Ha en fin dag!
/Alexander, KC
Kan det vara så att du köpte dessa biljetter innan du registrerade ditt telefonnummer i appen?
Det kan vara anledningen till att du inte hittar dina biljetter.
//Alexander, KC
Kundcenter@lanstrafikenkron.se
Ta med telefonnummer och vilket datum det gäller så ska vi försöka lösa det.
Ha en fin dag!
//Alexander, KC
Betalade för månadsbiljett (student) hovmantorp-växjö 4/11 734kr samt 1/10 734kr.
Behöver som sagt att du mailar in till oss eller skriver din mailadress här så att jag kan maila en bild på biljetten.
//Alexander, KC