Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Vad gör jag om jag telefonen är ur funktion eller om jag tappar den?

Min telefon har gått sönder/jag har tappat min telefon och kommer inte åt mina biljetter i reseappen, vad gör jag?

Kommentarer

  • Har du biljetter i appen och av någon anledning inte kan använda den kan du ladda ner appen i en annan mobil. Logga då in med det mobilnummer som du angav vid registreringen, då kommer du åt dina biljetter.
    Har du inte tillgång till en annan mobiltelefon kan du logga in på Mitt konto och koppla ett plastkort till din biljett.
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
    (Uppdaterad )
  • jag stängde av min telefon och när ja skulle sätta på den så kom appel loggan upp och nu försvinner den inte och jag kommer inte in på min telefon
    Meja svensson
  • Har du registrerat ditt telefonnummer kan du enkelt återställa dina biljetter genom att installera appen på en ny telefon och skriva in ditt telefonnummer igen eller flytta din biljett till ett resekort via Mitt konto.
    Ann-Sofie
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.