Till senaste kommentaren

Appen öppnas inte. Felkod 9001

Min app öppnas inte när jag använder mobildata. Jag har alltid felkod 9001. Den fungerar om på wifi. Jag försökte avinstallera och ändra inställningar. Kan du hjälpa mig ?
Maxime Audrain

Kommentarer

  • Hej Maxime!

    Felkod 9001 innebär anslutningsfel i appen. Det brukar fungera med att starta om hela telefonen. Kan det vara att ni har en inställning i telefonen att appen bara fungerar när den är uppkopplad till ett wifi?

    Återkom gärna om problemet kvarstår!

    / Simone
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Jag har testat starta om min mobil och laddat om appen men det står fortfarande fel kod (9001)
    Kayhan
  • Hej Kayhan!

    Som min kollega skrivit ovan så brukar det fungera att just starta om mobilen, men om du gjort detta och problemet ändå kvarstår så får du gärna mejla in till oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se så får vi kika vidare på varför det inte fungerar i din telefon.

    Önskar dig en fin måndag!

    /Emma A
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.