Biljetter

Hej hej när jag skulle köpa min biljett så stod de att betalningen misslyckades så jag köpte en ny men nu på min bank står de att jag köpt två biljetter fast det stod att de misslyckades, kan man få tillbaka pengarna för en biljett eller hur ska jag göra
Alva

Kommentarer

  • Hej Alva, tack för ditt meddelande!

    Automatiskt får man pengarna tillbaka inom 15-20 minuter, skulle de inte göra de så kan du mejla oss på kundcenter@lanstrafikenkron.se.

    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hej. Hur ser jag saldot på mitt resekort?
    Linda gregerstam
  • Hej Linda.
    För att se saldo på sitt resekort så kan man logga in på Mittkonto och se det där.
    Man kan även be chaufförer, ombud och vårt Kundcenter att skriva ut ett inspektionskvitto på plats. Så kan man få information om kortets saldo.

    /Marcus
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.