Till senaste kommentaren

Driftstörning när jag skall förnya mitt köp av periodkort med kort

hej, jag har mitt konto och där har jag mitt periodkort och då förnyar jag det varje månad och betala med kort. När jag nu försöker så står det att köpet ej går igenom. Vad är det för fel?

//Isabell
Isabell

Kommentarer

  • Hej Isabell!

    Vi har haft problem på mitt konto med omköp och betalning med både swish och betalkort.
    Har du testat att göra ett nytt köp på periodbiljett istället för ett omköp?

    / Simone
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Kan jag göra det och ange mitt kortnr som jag har på perioden nu eller får jag ett nytt busskort?
    Isabell
  • Hej!
    Ni behöver inte ange kortnumret igen då det redan finns registrerat på din profil.
    När ni går vidare i köpet kommer det komma upp en ruta där det står "vart vill du ha din biljett?" och där ska ert kort redan finnas att välja.

    Ring gärna in till oss om det är några konstigheter så kan vi guida er!

    / Simone
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.