Dubbla betalningar för biljett

Hej! Jag skulle köpa biljett med Swish, men när köpet gått igenom så kommer ingen biljett upp. Jag behövde då köpa ännu en biljett varpå en biljett dyker upp. Jag har då betalat två gånger för en biljett. Jag vet att det gick igenom första gången då det finns med på min swishhistorik. Jag bifogar bild från Swish på båda köpen samt på biljetten som till slut dök upp. Kan jag få återbetalning på dom 18kr jag inte fick biljett för? Det går bra att få på kundkassan. Mitt telefonnummer är 0730827789 som är kopplat.
Emma Berglund

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Vi har kollat på historiken och det står att du ska ha fått pengarna tillbaka. Har du inte fått pengarna tillbaka får du gärna ringa in till oss på kundcenter.
    Telefon: 0771-76 70 76

    Med Vänliga Hälsningar 
    Dafina
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hej! Precis jag fick återbetalning efter att jag skrev till er. Tack!
    Emma Berglund

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.