Ersättning

Jag skulle vilja be om ersättning för en bussbiljett. När jag skulle köpa första stod de "åtgärden misslyckades" sen så lyckades jag köpa en och då hade jag köpt två stycken ?
Anton Stenström

Kommentarer

  • Hej Anton!

    Du får gärna skicka ett mail till oss med ditt telefonnummer så kan vi hjälpa dig vidare.
    Se till så att du har registrerat en profil i appen så vi enkelt kan söka upp ditt nummer.

    Ha en fin dag!

    // Emma R
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • 0760216502
    Anton Stenström
    Anton Stenström
  • Hej igen!

    Jag har skickat vidare detta till ekonomiavdelningen för att se om de kan lösa en återbetalning.

    Ha en fin dag!

    // Emma R
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.