Förseningsersättning via Mitt Konto

Kan man ansöka om förseningsersättning via Mitt konto?

Kommentarer

  • Nej, man ansöker om förseningsersättning via hemsidan. Det går inte ansöka direkt från Mitt Konto.
    Man kan ansöka via följande länk:
    Förseningsersättning online (lanstrafikenkron.se)
    Kunden kan få förseningsersättningen insatt i kundkassan via Mitt konto. De pengarna kan sedan användas för att köpa enkel- och periodbiljetter som
    man kopplar till sitt registrerade resekort eller sin reseapp.
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hej, Jag försöker ansöka om förseningsersättning Online, men ert formulär timar ut och kan inte laddas upp. Jag har försökt flera dagar.
    Jag arbetar just nu utomlands och ska vara här en månad så jag har ingen möjlighet att fysiskt hämta en blankett hos er.
    Ansökningstiden hinner gå ut om jag inte kan få hjälp av er.

    Kan ni hjälpa mig per telefon?

    Anneli Falk
  • Vi kan tyvärr inte kontakta dig per telefon men mejla gärna till avdelningen för förseningsersättning.
    Här är förseningsersättningens mejladress: forsening@lanstrafikenkron.se

    //Marie
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.