Fylla på kundkassa
Hur fyller jag på min kundkassa om jag inte har registrerat resekortet på Mitt Konto?
Följ inlägget
2
följare
du som kund kan fylla på din kundkassa på Mitt konto, på Kundcenter eller på våra försäljningsställen. Har du frågor eller funderingar - kontakta vårt Kundcenter på 0771- 76 70 76 så hjälper de dig.
Du behöver koppla ditt betalkort till mitt konto för att kunna ladda din sons kundkassa. Hoppas det löser sig för dig, annars kan du kontakta kundcenter för mer hjälp.
kundcenter 0771-76 70 76
kundcenter@lanstrafikenkron.se
Tack för svar! Det går inte att göra så, eftersom appen kräver ett bank-ID och det kan min son inte ha, eftersom han bara är elva år. Jag har pratat med kundcenter nu och det enda sättet är tydligen att gå till Resecentrum och ladda på kundkassan, men jag fattar inte varför det är så här. Vi har ju kunnat ha ett av våra bankkort kopplat till hans app tidigare. Varför går det inte längre?
... undrar Maria
Hvis jeg vil sætte penge ind på kundekasan kræves värdekode, hvad er det?
Om du går in i appen --> trycker på fliken mer --> mina detaljer --> under betalmedel väljer du kundkassa sen väljer du knappen fyll på pengar.
Ha en fortsatt fin dag!
KC/Ida