Fylla på kundkassa

Hur fyller jag på min kundkassa om jag inte har registrerat resekortet på Mitt Konto?

Kommentarer

  • Kunden kan fylla på sin kundkassa i biljettautomat och hos Kundcenter och försäljningsställen.
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hur fyller jag på min kundkassa om inte Coop funkar
    Carin Yngerfors
  • Hej,

    du som kund kan fylla på din kundkassa på Mitt konto, på Kundcenter eller på våra försäljningsställen. Har du frågor eller funderingar - kontakta vårt Kundcenter på 0771- 76 70 76 så hjälper de dig.
    Emma
  • Jag undrar hur jag fyller på kundkassa via min sons konto? Det står Kundkassa som ett alternativ bland betalmedlen, men det enda som är klickbart är "Lös in värdekod" och jag förstår inte vad det är för något.
    Maria Estling Vannestål
  • Hej Maria,
    Du behöver koppla ditt betalkort till mitt konto för att kunna ladda din sons kundkassa. Hoppas det löser sig för dig, annars kan du kontakta kundcenter för mer hjälp.
    kundcenter 0771-76 70 76
    kundcenter@lanstrafikenkron.se
    Josefin
  • Hej!

    Tack för svar! Det går inte att göra så, eftersom appen kräver ett bank-ID och det kan min son inte ha, eftersom han bara är elva år. Jag har pratat med kundcenter nu och det enda sättet är tydligen att gå till Resecentrum och ladda på kundkassan, men jag fattar inte varför det är så här. Vi har ju kunnat ha ett av våra bankkort kopplat till hans app tidigare. Varför går det inte längre?

    ... undrar Maria
    Maria Estling Vannestål
  • Ni kan registrera ett bankkort i hans app och bekräfta med bank-id från en annan telefon.
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.