Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Mitt konto i mobilen

Kan man ha Mitt konto i mobilen?

Kommentarer

  • Ja, om man använder en webbläsare kan man logga in på Mitt konto via hemsidan precis som på Mina sidor.
    Reseappen och Mitt konto är ihopkopplade, och om kunden registrerar sitt mobilnummer i reseappen så kopplas kontona ihop. Men det går inte än att flytta, överlåta och låna ut i appen som på Mitt konto.

    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Vilka villkor (samtliga) SKA uppfyllas i mitt konto för att det ska vara möjligt att fylla på sin reskassa i mitt konto?

    Varför har ni gjort inloggningen till mitt konto osäkrare? Varför inte bankid? Innebär det då att en rootad telefon kan använda mitt konto och reseappen?
    Eva
  • Hej
    Du behöver registrera ditt bankkortnummer i mitt konto som betalmedel för att du ska kunna fylla på din reskassa.
    Josefin
  • Det var registrerat! Så det var nåt fel hos er.
    Och min andra fråga, om inloggningen och en rootad telefon?
    Eva
  • När du har registrerat ditt betalkort går du in under köp och sen ladda för att fylla på kundkassa.
    Inloggning till Mitt Konto görs med SMS-kod eller logga in med e-post, då måste du först ha registrerat din e-postadress på Mitt konto. Det är samma rutin som Mina sidor, vår tidigare e-handel som ersatts av Mitt Konto.
    Du kan använda en rootad telefon på Mitt konto. 

    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hur låna jag biljetter på en dag?
    Aleksandra
  • Hej Aleksandra.
    Om du vill låna ut en biljett så kan man logga in på Mittkonto. Och där gå in på biljetten och välja hantera och sedan låna ut. Då skriver man in mobilnumret till den som ska ha biljetten resten av dagen. Nästa dag så kommer biljetten automatiskt komma tillbaka.
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.