Mitt konto kräver telefonnummer

Jag har precis försökt skapa 'Mitt konto' så jag kan ta del av den 10% rabatten man får när man laddar sitt nya resekort.
Det första jag blir tillfrågad att mata in är ett mobilnummer och namn. Problemet är att jag inte har någon telefon, så hur kommer jag vidare?
Bo

Kommentarer

  • Hej Bo,

    Det finns tyvärr inget sätt att kringgå registrering på Mitt Konto utan ett telefonnummer krävs i dagsläget.




    Emma
  • Jeg har et tilsvarende problem:
    Jeg er dansk har hus nær Lammhult
    Vil gerne oprette profil
    Har opgivet dansk tlf. nr. får besked om at noget går galt.
    hvad skal jeg gøre?
    Jeg har svensk samordningsnummer.
    mvh
    Jørgen Folkmann 




    Jørgen Folkmann
  • Hejsan Jörgen.
    Om du prövar att skriva 45 innan ditt nummer så ska det fungera.
    Du behöver även ta bort första 0 i ditt nummer.
    Till exempel 45123456789.
    Pröva gärna med det och återkom via mail om det är problem.
    kundcenter@lanstrafikenkron.se

    /Marcus A
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Skriv inga personuppgifter i detta forum.
    Ta istället konversationen via våran mailadress.
    Jag låser nu tråden.

    /Kalle
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.