Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Registrera det nya resekortet på Mitt Konto

Varför rekommenderar ni att kunden registrera sitt resekort på Mitt Konto?

Kommentarer

  • Har man registrerat sig på Mitt konto får man ta del av vår tappa-bort-garanti. Det är även väldigt smidigt att hantera och administrera sina och familjens olika biljetter via Mitt konto.

    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
    (Uppdaterad )
  • Hej! batteriet i min mobil börja ta slut & jag har beställt en ny men leveranstid, tänkte då använda Resekortet som back up då jag läst att en aktiverad biljett lagras på denna om den är aktiverad.  Letade fram mitt gamla resekort och loggade in  men av ogrundlig anledning gick det ej registrera det i "mitt konto" kommer bara upp ett felmedellande ??  Är kortet för gammalt ? är det "avreggat" frånn ert system kanske ? kortet kommer ju från det gamla systemet innan det blev digitaliserat och app grejen l kan ni skicka ett nytt eller kan jag hämta ett i växjö på ert kund center imorgon ? skall ditt då till sjukhuset // Mvh jonas
    Jonas Ahlström
  • Hej,

    Hörde att min kollega svarat dig på mejl.

    Ann-Sofie/ kundinformatör
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.