Välkommen till Länstrafiken Kronobergs kundforum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer! Sök gärna bland tidigare inlägg för att hitta svar på din fråga.
Hittar du inte svar på din fråga så finns vi på plats för att hjälpa dig helgfri vardagar 09.00-16.00, vi svarar inom 24 timmar.
Länstrafiken Kronoberg ansvarar för den lokala och regionala kollektivtrafiken i Kronobergs län.Vårt uppdrag är att främja resandet med kollektivtrafiken i Kronobergs län.
Är kortet inte registrerat kan man dock inte ta del av vår tappa-bort-garanti.
Hur kan vi hjälpa dig?
//Gabriella
Jag har köpt en 365-dagarsbiljett men var/hur registrerar jag resekortet för att ta del av tappa-bort-garantin?
Du registrerar kortet på Mitt konto.
https://mittkonto.lanstrafikenkron.se/
Önskar dig en trevlig dag!
//Gabriella
jag vill kvitto 29 september
Gäller frågan var du hittar ditt resekvitto i appen kan du kolla på denna film. https://www.youtube.com/watch?v=BBTdOsvctzc
Du kan även ringa till vårt Kundcenter 0771-76 70 76 för att få mer hjälp.
Önskar dig en fin dag!
//Gabriella