Skulle vilja ha kvitto för två resor som jag betalat med swish i Länstrafik-appen
Jag har gjort två resor som jag lagt ut pengar för privat och som jobbet ska betala. Betalning gjordes via swish i Länstrafik-appen. När resorna gjordes 14/11 2023 visste jag inte att jag behövde registrera ett konto för att få kvitto. Idag 15/11 registrerade jag ett konto, men när jag tar fram mina utgångna biljetter och trycker på Skicka kvitto till e-postadress fungerar det inte, det kommer upp en dialogruta som säger "Du kan inte välja den här biljetten" när jag försöker dra åt höger i appen enligt anvisningen. Vad gör jag för fel?
Följ inlägget
1
följare
Det skulle kunna beror på att du råkat ange en mejladress som är felaktig.
Välj då att ange ny e-postadress.
Om det fortfarande inte fungerar är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter som gärna hjälper dig.
Tel 0771 76 70 76
Önskar dig en fin dag!
//Gabriella