Till senaste kommentaren

Skulle vilja ha kvitto för två resor som jag betalat med swish i Länstrafik-appen

Jag har gjort två resor som jag lagt ut pengar för privat och som jobbet ska betala. Betalning gjordes via swish i Länstrafik-appen. När resorna gjordes 14/11 2023 visste jag inte att jag behövde registrera ett konto för att få kvitto. Idag 15/11 registrerade jag ett konto, men när jag tar fram mina utgångna biljetter och trycker på Skicka kvitto till e-postadress fungerar det inte, det kommer upp en dialogruta som säger "Du kan inte välja den här biljetten" när jag försöker dra åt höger i appen enligt anvisningen. Vad gör jag för fel?
Malin Eneborg

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Det skulle kunna beror på att du råkat ange en mejladress som är felaktig.
    Välj då att ange ny e-postadress.

    Om det fortfarande inte fungerar är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter som gärna hjälper dig.
    Tel 0771 76 70 76

    Önskar dig en fin dag!
    //Gabriella
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.