Appen fungerar ej

Hej!
Min dotter har inte kunnat använda appen sedan 1/12 hom får följande felmeddelande betalningsprocessen tar för lång tid och kunde inte slutföras [3031]
Vad är fel? Har testat att ominstallera appen utan framgång.
Hälsningar
Malin
Malin

Kommentarer

  • Hej Malin,
    Testa gärna att ta bort dit betalmedel i appen och lägg sedan tillbaka betalmedlet i appen.

    KC/Emma
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hej! Samma händer mig gång på gång. Då vill kortföretaget dra en krona igen. Varje gång. Inte ok att vi ska hålla på att ominstallera appen och varje gång ska vi behöva betala för det. Jag har även Skånetrafikens app och aldrig upplevt detta. Ni bör lösa detta från er sida och inte be oss kunder.
    Jenny
    Jenny
  • Hej Jenny!
    När du lägger in ditt betalkort i appen så reserveras det 1kr men det dras aldrig några pengar från ditt konto. Detta är endast en rutinåtgärd från kortföretaget och du behöver inte betala någonting. Vår app är under utveckling och vi arbetar på förbättringar hela tiden. Vi tar tacksamt emot förslag från er kunder. Du kan maila till vårt kundcenter eller lägga in förslag via vår hemsida under synpunkter; https://www.lanstrafikenkron.se/kundservice
    Jag önskar dig en fin dag!

    / Eleonore
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Tack Eleonore för snabbt svar. Då vet jag lite mer.

    Jenny
  • Det uppstod ett oväntat fel (5013). Vad är det för fel? När är detta fel åtgärdat? Jag ska åka imorgon 08:00 och vill då kunna använda min reskassa i appen.
    Åsa
  • Hej Åsa!
    Ber om ursäkt för sent svar men vi är tillgängliga här från kl 09,00.
    Tror att felet var borta i morse men är det kvar kan du kontakta vårt Kundcenter tel 0771-76 70 76. De hjälper dig gärna!

    Ha en bra dag!
    //Gabriella
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Jag fick aldrig min biljett i appen, 3 gånger swishade jag i stressen utan att få upp biljetten. Kunde betala med kort när jag klev ombord (tackartackar).
    Så började min jakt efter återbäring, men den kunde jag lägga ner då ni swishade tillbaka för samtliga 3 biljetter innan jag hann formulera mitt gnäll!
    Tack så mycket och fortsätt så!
    Linn
  • Hej Linn!

    Tack så mycket för en härlig berättelse. Vi hoppas det går smidigare och utan stress nästa gång du ska resa.
    Ha en fin dag!
    /Eleonore
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Hej min app rungerar inte det står varje gång jag hår inåtergärden mislyckades det uppstod ett oväntat fel 3013 vad kan jag göra för att få igpng den kan inte köpa mina biljetter
    Ranim
  • Ranim,

    Vänligen avinstallera appen och ladda ner den på nytt.

    Eszter
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • ’Mitt konto fungerar inte stor oväntad fel och ska åka buss 7.00 imorgon vad ska jag göra??!
    elsa
  • Hej Elsa!

    Vi har för tillfället inga kända fel med Mitt konto.
    Vänligen försök igen.

    Kvarstår problemet är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter för hjälp.
    Telefonnummer 0771 76 70 76

    Önskar dig en fin dag!
    //Gabriella
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör
  • Har försökt köpa biljett 5 gånger med swish senaste 30 min. 5 gånger har jag fått återbetalning.
    Har avinstallerat och installerat om appen. Samma sak. La in betalkort, samma sak där.
    Jocke
  • Hej Jocke!

    Då det är lättare att hjälpa dig via telefon ber vi dig vänligen kontakta vårt Kundcenter på tel 0771 76 70 76

    Önskar dig en fin dag!
    //Gabriella
    Länstrafiken Kronoberg Kundinformatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.