Appen fungerar ej
Hej!
Min dotter har inte kunnat använda appen sedan 1/12 hom får följande felmeddelande betalningsprocessen tar för lång tid och kunde inte slutföras [3031]
Vad är fel? Har testat att ominstallera appen utan framgång.
Hälsningar
Malin
Min dotter har inte kunnat använda appen sedan 1/12 hom får följande felmeddelande betalningsprocessen tar för lång tid och kunde inte slutföras [3031]
Vad är fel? Har testat att ominstallera appen utan framgång.
Hälsningar
Malin
Följ inlägget
3
följare
Testa gärna att ta bort dit betalmedel i appen och lägg sedan tillbaka betalmedlet i appen.
KC/Emma
Jenny
När du lägger in ditt betalkort i appen så reserveras det 1kr men det dras aldrig några pengar från ditt konto. Detta är endast en rutinåtgärd från kortföretaget och du behöver inte betala någonting. Vår app är under utveckling och vi arbetar på förbättringar hela tiden. Vi tar tacksamt emot förslag från er kunder. Du kan maila till vårt kundcenter eller lägga in förslag via vår hemsida under synpunkter; https://www.lanstrafikenkron.se/kundservice
Jag önskar dig en fin dag!
/ Eleonore
Ber om ursäkt för sent svar men vi är tillgängliga här från kl 09,00.
Tror att felet var borta i morse men är det kvar kan du kontakta vårt Kundcenter tel 0771-76 70 76. De hjälper dig gärna!
Ha en bra dag!
//Gabriella